11 juli 2019

Expositie in Maarssen hangt er nog tot 31 augustus...

Vanmiddag, zaterdag 10 augustus, ben ik aanwezig van 2 tot 5 uur bij mijn expositie.
Kom gezellig langs. 

Inmiddels 3 schilderijen verkocht en weer nieuwe opgehangen.
Kom kijken bij de expositie. Ik zal er binnenkort ook nog een keertje zijn. Ik laat het weten via FB of dit weblog.

Het was een gezellige opening bij Kunst met een koekje in Maarssen.
Nog even wat plaatjes van mijn nieuwe expositie samen met Monique Polman, keramist, met haar prachtige florale werk! De galerie is open van di 12-6 ,wo t/m vrijdag van 10 tot 6 uur, zaterdag van 10-5 uur. Kaatsbaan 36 Maarssen.



Op vrijdag avond 12 juli om 19:00 uur wordt mijn nieuwe expositie geopend bij Kunstmeteenkoekje in Maarssen, Kaatsbaan 36.
Ik exposeer samen met Monique Polman die prachtige keramiek maakt, wat wonderwel bij mijn werk past.
Iedereen is van harte welkom vrijdagavond.


Mijn expositie duurt tot 31 augustus 2019.

Welkom!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten